Nu är det nog klart.
Japp det blir nog ett häst köp till :) Big Money Pellini *wiee*

Kul, grattis 

Tack känns jätte kul för då kan både jag och min man rida ut samtidigt :) Sen då Shellstone fungerar som han ska :P

Jag ska köra in mina så man och barn kan åka med
men först inridning.

Jätteroligt ju :D Men köra kan jag dock inte alltför bra

kul!
skulle gärna köpa en häst igen, men barn får noga vara första prio… fast har jag inte blivit gravid till våren, ja då köper jag nog en om jag hittar nån jag verkligen verkligen vill ha

Hoppas ni blir med barn snart, även om häst är jätte roligt så är det låååångt ifrån ett barn.
mehh man kan juh inte säga att man ska köpa häst utan att visa bild ;P

haha det kommer en så fort jag bestämmt mig till 100 står mellan två nu och jag vill vara petig :P

JoJo* bli medlem nu då :P *Väntar*
hahahah men om jag inte vill då :P ? va ;P hahaha

Men då kommer jag och killar dig under fötterna tills du vill :P

Näää *skrattar tills jag nästan dör* o trycker på knappen för att få mina fötter ifred…
Är det kallblod VS Varmblod?? ålder?utbildning? vad ska du ha dem till ?

B M P är varmblod nej nej jag ska ha ett varmblod jag har inte hunnit sätta ut bilder på den andra pållen än ju hehe. BMP är inte så jätte utbildad mest som kör och lite ridhäst.

Tyra är mer riden inriktning western och dressyr. Western älskar jag så det lutar nog åt Tyra ska jag väl påpeka..

JA! Hon är riktigt stilig faktiskt :)
vblen är juh så trevliga :) har bara vbl i stallet :D

Ja jag kan inte mer än älska dom :D Skulle inte kunna ha häst utan ett VBL iaf :P

Fick ett mail idag om att Big Money skulle stanna kvar på gården och att jag inte kunde köpa honom även om jag så ville *konstiga människor*
eheh ok ? skuma folk finns de men de finns inte så mycke som de gör i hästvärlden ;)

Nej men snacka lustig att skriva det i ett mail :P

hon va ju jättefin :)
funderar själv på att kanske köpa mej ett varmblod sen när jag ska ha häst igen…. har alltid haft halvblod :)

OK! Jag väntar på svar från dom som äger henne dom hade flera intresserade. Annars blir det ev ett Kallblod jag älskar dom också så jävla mycket :)

Ohh vikken snygging :D vad är de ? vbl? åler? har du ingen kropps bild? han har ett riktigt vackert huvud… har du köpt han så allt är klappart o klart nu att han e din?

shit han e gööör läcker =) men han ser ung ut? hur gammal e han?Va de oxå ett vbl??

#31 Grattis, han ser väldigt bra benad ut lite X-ben men obetydligt, jag tror inte du tänkt hoppa medelsvår med honom så en riktig snygging vad jag kan se på bilden.

Tråkiga nyheter hästtransporten vi brukar anv är pajjad så då beslöt sig dom som äger Jullix att sälja honom till en annan tjej för dom ville bli av med honom AKUT AKUT..
nämen vikken otur du har, kunde du inte anlitat en transportfirma?

Nej hon som har honom är ju lite ding enligt mig. Jag hade stängt av mobilen natten mellan tors-fredag. Då jag på morgonen vaknade upp fick jag ett sms att hästen är i en transport påväg från skellefteå till råneå där han skulle få stå mellan fre-mån. Hur faen ska man hinna med det det är närmare 30 mil emellan. SUCK !

men vad trist! :(

Ja ser mörkt ut just nu på häst fronten men skam den som ger sig ;P

Jag tror allt har en mening, det kommer nog dyka upp en häst ganska snart som passar dig riktigt bra. En häst som behöver dig också.

#12 Ser att vara i fin författning då han är 18 år gamal om jag minns rätt? Härligt att se att vissa hästar har det bra på ålderns höst.
Såg han på Axvalla i början av 1995, då gjorde han ett kanonlopp som avslutades med en värdig vinst.
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥