jag hatar....
Dessa jä*la graviditetstesten… har nu fasiken testat minst 4 st.. o ingen visar annat än negativt,har klivit över med 4 veckor,har alla symptom..visst kan man va skengravid men då tycker jag inte att liknande mens verk till och från borde finnas där och inte heller blodådrorna som krypit fram i brösten…
vad ska man göra nu då ?!?!?

Vilket test anv du? Vissa måste man fan klivit över med mer än 6v iaf var det så för mig *morrar*. Hade jag varit dig hade jag ringt till Vårdcentralen eller Gyn för att kolla upp det med ett tidigt UL .. *hoppas att det bara är testen det är fel på*
clearblue *morrrar*
ja nu har jag köpt ett till test, men jag väntar nog ett tag innan jag testar igen, är de något i magen är de juh i af v 8 :/

konstigt… :(
hoppas att det nya testet visar positivt.. annrs tycker jag att du ska be o få göra ett VUL

Konstigt om det inte vore något
Ibland så visar tydligen inte testerna något annat än minus fast det ska var plus. Har hört detta flera gånger…..
Olika tester är olika känsliga, man mäter ju ett ämne som utsöndras om man är gravid men det behövs en viss mängd. Det är där testerna är olika. Dom på en vårdcetral kan vara känsligar e och visa om man är gravid tidigare än vad det gör på dom man köper själv.